Je veľmi jednoduchý. Pozostáva zo 4 častí:

1. Prirodzené kontaktovanie a efektívne vzorkovanie

Ak máme úprimný záujem o ľudí a ich situáciu, cítime radosť a naplnenie z možnosti zdieľať svoje vedomosti a skúsenosti s esenciálnymi olejmi, nerobí nám problém prirodzene počúvať ľudí, ktorých stretávame a klásť im otázky. Okolo seba máme denne desiatky až stovky ľudí. Cieľom našej komunikácie s nimi nie je registrácia, ale skutočná pomoc, a tým budovanie vzťahu. Správne mentálne nastavenie tejto najprirodzenejšej ľudskej činnosti – kontaktovania, je prvotným základom úspechu.

Ak vystupujeme tak, aby sa ľudia chceli s nami opäť stretnúť, rozprávať, či riešiť svoje problémy, nesmieme sa štylizovať do úlohy vševedka, či predavača a dať si pozor na svoje vlastné nálady a energiu. Najmä si zachovať prirodzenosť, cvičiť sa v zručnosti rozhovoru a v začiatkoch podnikania sa sústrediť na ľudí, s ktorými by sme radi podnikali sami a s ktorými by sme vedeli vytvoriť tím. Ľudí zdieľajúcich naše hodnoty a priority.  Z týchto sa najpravdepodobnejšie stanú naši obchodní partneri.

Ak sa na základe Vašich otázok dozviete, že je možné pomôcť použitím esenciálnych olejov, otvorte túto tému. Vysvetlite čo sú esenciálne oleje, ako pôsobia na telo, prečo sú bezpečné a účinné, 100% prírodné a cenovo dostupné. A taktiež vysvetlite ako sa používajú a venujte vzorku. Jej účinnosť si overte o niekoľko dní telefonátom a pokiaľ existuje pozitívna skúsenosť tak pozvite na Voňavú lekárničku, kvôli rozšíreniu obzorov o možnostiach. Efektívne venovanie vzorky a správne pozývanie je popísané TU.

Následne ponúknite možnosť zaslať detailnejšie informácie o výnimočnosti doTERRA mailom. Tieto informácie nájdete TU alebo ich žiadajte od Vášho uplina (každý SILVER a vyšší Rank v TerraMia ich má) a požiadajte o vysvetlenie ako ich použiť.

 2. Pozývanie a realizácia úspešných Voňavých lekárničiek

Pozvanie na Voňavú lekárničku je jednoduchšie, ak pozývate na lekárničky, ktoré sú pravidelné a organizujú ich Vaši uplini do doby, než vediete svoje vlastné Voňavé lekárničky. Pozvanie na konkrétny termín a miesto sú úspešnejšie, než dohadovanie termínu a miesta s viacerými ľuďmi v priebehu niekoľkých dní, pretože je malá pravdepodobnosť zhody.

Optimálna účasť na Voňavej lekárničke je  5 – 7 osôb, aby ste mali možnosť sa im venovať osobne. Obsah i forma lekárničky sú v TerraMia stále rovnaké a trvajú cca. 1,5 hodiny. Cieľom lekárničky je ponuka získania produktov. Formu Voňavej lekárničky si môžete pozrieť TU. Ak ju urobíte správne, ľudia pochopia, čo je pre nich najvýhodnejšie a podľa toho sa rozhodnú. V doTERRA nerobíme rozhodnutia za iných, každý sa rozhodne sám a dobrovoľne, úlohou konzultantov je ponúkať možnosti.

 3. Poradenstvo a starostlivosť pri získavaní produktov

Výsledkom úspešnej Voňavej lekárničky je rozhodnutie účastníka otvoriť si vlastný VO účet a získať tak produkty s 25% zľavou. Na základe zistenia jeho očakávaní a potrieb, by mu mal konzultant doporučiť vhodný registračný balík a previesť ho procesom registrácie.

Formulár na otvorenie vlastného účtu Zákazníka nájdete TU.

Formulár na otvorenie vlastného účtu Konzultanta nájdete TU.

Konzultant, ktorý si chce budovať vlastnú organizáciu by mal byť schopný pomôcť nastaviť novému členovi registračnú objednávku, vysvetliť spôsob platby i využívanie on-line kancelárie. Následne ponúknuť osobnú Wellness konzultáciu a realizovať ju na osobnom stretnutí s novým členom v čase, keď tento obdrží svoju registračnú objednávku.

Po 2 dňoch doporučujeme poslať novému členovi link na video „Orientácia v on-line kancelárii“ a „Život s esenciálnymi olejmi“ Ktoré môžete nájsť TU. Realizáciou Wellness konzultácie máte možnosť ponúknuť riešenia na konkrétne zdravotné obmedzenia člena, nastaviť mu objednávky potrebných produktov na 3 mesiace a vysvetliť dôležitosť Balíčka celoživotnej vitality (LLV). Tlačivo pre realizáciu ´Wellness konzultácie nájdete TU. Zároveň pre prelacnenie objednávok máte možnosť vysvetliť Program Vernostných odmien (LRP), ktorý je najvýhodnejšou formou nakupovania v doTERRA. Prečo ? Nájdete TU. Rozprávajte sa s členom otvorene o tom, ako sám chce v doTERRA pôsobiť, či ako užívateľa, zdieľatel alebo budovateľ. Na záver Wellness konzultácie si dohodnite formu ďalšej komunikácie, ktorá Vám obom vyhovuje. Ponúknite možnosti vzdelávania, ktoré nájdete TU. Zaraďte člena do uzavretej FB skupiny TerraMia a nasmerujte ho na www.terramia.sk, nech hľadá informácie tam.

 4. Podpora a budovanie stabilnej organizácie

Perspektíva spoločnosti a prístup k zdrojom je v doTERRA výnimočná. Každý má možnosť nájsť si informácie, ktoré potrebuje a venovať čas rozvoju potrebných zručností. Nezávislosť nových členov, ktorí majú záujem o podnikanie tkvie v štyroch zdanlivo jednoduchých krokoch:

1.     Povedz – vysvetli, čo by mal robiť

2.     Ukáž – v praxi na príklade predveď, čo by mal robiť

3.     Vyskúšaj – pýtaj sa či vie, čo by mal robiť

4.     Urob – nechaj ho nech urobí, čo by mal robiť

Vážme si svoj čas a využívajme nástroje pripravené slúžiť novým členom. Nepodporujme pohodlnosť, veďme príkladom a učme ďalších, čo sami vieme. Duplikácia je cesta k úspechu a ľudia nenasledujú to čo sa im hovorí, ale to čo vidia.