Mnoho ľudí má tendenciu posudzovať a hodnotiť javy, veci i osoby bez toho, aby vôbec prejavili záujem ich spoznať. Toto vedie od bezdôvodného odmietania, cez predsudky až k vojnám. Ak však preferujete vlastný názor, potom sa zamyslite nad možnosťami fenoménu súčasnosti – sieťovým (MLM) marketingom. Jeden z najbohatších ľudí na svete, Bill Gates sa vyjadril, že ak by dnes opäť začínal s podnikaním, rozhodne by to bolo formou MLM. Nehovoril to náhodou…

MLM nie je zamestnanie, je to PODNIKANIE. A dá sa prostredníctvom neho podnikať buď hlúpo, alebo rozumne. V prvom prípade podnikanie končí frustráciou a neúspechom, ale tak žiaľ končí 96% podnikateľov v akejkoľvek oblasti do 10 rokov od začiatku podnikania. 8 z 10 podnikov krachuje počas prvých 18 mesiacov. Dôvodom nie je spôsob podnikania, ale nedostatočné pochopenie potrebných zručností. To samozrejme neprekáža vzniku tisícov výhovoriek, prečo je človek neúspešný. Ak však človek investuje svoj čas a schopnosti do pochopenia zručností, ktoré by ako podnikateľ formou MLM mal ovládať, potom pri konzistentnej aktivite zažije úspech, ktorý ako zamestnanec nikdy nezažije.

MLM umožňuje všetky výhody podnikania bez zbytočného finančného rizika. Nízke štartovacie náklady, testované produkty (bez investícií do vývoja, balenia, či doručovania), žiadny vlastný zákaznícky servis, žiadne náklady na budovy (prenájom/ osvetlenie/voda), či zamestnancov, naopak ponúka možnosť pasívneho príjmu a časovú slobodu. Základom úspechu v MLM je rozhodnúť sa podnikať v správnej spoločnosti. V takej, kde je možné sa spoľahnúť, že sľuby platia, kvalita je garantovaná na najvyššej možnej úrovni a energia, ktorú človek do podnikania vloží, sa nestratí. Viac o takejto spoločnosti sa môžete dozvedieť TU.